Rendszereinkkel kapcsolatos véleményüket, észrevételeiket az alábbi kérdőívek kitöltésével és továbbításával juttathatják el hozzánk
Hogyan rendelhetik meg a rendszert?
Honlapunk "Letöltés" menüpontjában választhatják ki és tölthetik le a megfelelő megrendelőt. A kitöltött megrendelőt e-mailen keresztül az info@suliszolga.hu címre küldjék, ha faxon szeretnék küldeni, úgy a 72-518-182-es faxszámon tudjuk fogadni.
Miért célszerű megkötni a tanácsadói és karbantartási szerződést?
A tanácsadói és karbantartási szerződés keretén belül biztosítjuk a megjelenő jogszabályok átvezetését a rendszeren, illetve az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaink rendszerhasználatkor felmerülő kérdéseikkel kapcsolatban teljes körű segítséget nyújtanak. Szerződéssel rendelkező felhasználóinknak kedvezményes lehetőséget biztosítunk egyéni intézményi kérések, illetve program-módosítást és -bővítést igénylő kérések megvalósításához, valamint új programkínálatunk kedvezményes áron történő megvásárlásához.
Lehet-e egy gépre telepíteni a különböző oktatásügyi rendszereket?
IGEN, lehet több rendszert egy számítógépen üzemeltetni. Ezt a rendszertelepítésnél kell jelezni cégünk felé, hogy a telepítéseket ennek megfelelően végezzük.
Hogyan tudunk új jelszót kérni, ha elfelejtettük?
Ilyen esetben kérjük, hívják ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaink segítenek.
Hogyan frissülnek a rendszerek?
Minden rendszerünket automatikusan frissítjük az Elektronikus Ügyfélszolgálati Modulon keresztül. A frissítések munka közben a háttérben letöltődnek, melyről - ha a letöltés befejeződött - a képernyő alsó részén egy piros fénycsíkban tájékoztatjuk Önöket. A letöltött frissítéseket a program következő indításakor lehet betölteni.
Hogyan tudjuk lecserélni a tanulóazonosítót?
Mivel a tanulóazonosító egy úgynevezett kulcsadat, ezért nem lehet csupán átírni, mint pl. egy lakcímváltozást. Az azonosító cserét a „kalapács ikonra” való kattintással indíthatják és végezhetik el.
Hogyan tudjuk tanév elején átléptetni a tanulókat a következő osztályba?
A tanulók átsorolása automatikusan történik a tanév elején. Természetesen azt, hogy mikor hajtsa végre ezt a funkciót a SZOLGA® , mindenki maga szabályozza.
Hogyan tudjuk az évismétlő, osztályt váltó tanulókat átléptetni?
Minden egyedi átléptetést a „Feldolgozó programok” ikonról indíthatunk. Itt a megjelenő kép bal oldalán egy rövid útmutatót olvashatunk a léptetés menetéről. Itt léptethetjük ki a rendszerből az intézményből távozó tanulókat is. Javasoljuk, hogy még a tanév megkezdése előtt, a pótvizsgák eredményei alapján augusztusban végezzék el az évismétlő tanulók visszaléptetését a megfelelő osztályba.
Mi a teendő, ha új pedagógus érkezik, vagy távozik az intézményből?
Ilyen esetben ügyfélszolgálatunk felé kell a kért változásokat elküldeni az info@suliszolga.hu e-mail címre. Fontos, hogy minden esetben meg kell adni a pedagógus nevét és 11 jegyű azonosítóját is, ez alapján saját belépő nevet biztosítunk a rendszerhasználathoz. A következő lépés a rendszer elindítása és az "Indítópult" Törzsadatok fülén az új pedagógus azonosítójának megadása, majd a pedagógus törzslap kitöltése és mentése. Az intézményből távozó pedagógus törzslapja is megnyitható az azonosító megadásával, majd a "Törlés" gombra kattintva törölhető a rendszerből.
Kik készíthetnek önértékelést a ClassSZOLGÁ -ban?
A ClassSZOLGA® rendszerben csak azok a pedagógus és nem pedagógus dolgozók készíthetnek önértékelést, akiknek a neve szerepel a belépők között, tehát saját belépő nevükkel és jelszavukkal lépnek a rendszerbe. Így, ha olyan munkatársnak kell önértékelést készíteni, aki még nem szerepel a belépők között, akkor annak nevét és 11 jegyű azonosítóját el kell küldeni ügyfélszolgálatunkra a az info@suliszolga.hu e-mail címre, és kiegészítjük a névsort.